My New Life

E-Kamus-Malaysia

Saturday, September 30, 2006

Celoteh Ramadhan..

alhamdulillah, ada seorang daripada pelabur aku dah jadi Mutual Gold member. Harap harap lebih ramai Mutual Gold member akan muncul dalam grup aku nih.

Sekarang ni bulan Ramadhan, agak slow sikit. Bukan apanya yang slow, aku le yang slownya.. Ramadhan setahun sekali...sayang dilepaskan...

Tapi apa pun, appoiment sekali sekala tu kena buat juga, untuk 'currency' lah supaya nanti dah jadi lupa lak.. bukan currency duit tu....maksudnya supaya tak kekok la nantinya...

Tapi heran juga, ada satu posting aku ni yang ada kat database tapi tak ada lak kat web nih...sangkut kat mana ntah...ni posting ni pun tak tahu la menjadi ke tidak...

Buat masa ni, sibuk di blod satu lagi...tapi tak la sesibuk mana pun..
saja jengah sini... Nampaknya Ittikal dah tepu...so sapa yang sempat melabur tu alhamdulillah..
Dema dan launch yang baru Public Asia Ittikal Fund. Hok ni pun tengah panas nih...

Aku dok kaji tengok, rasanya tahun ni PIEF mungkin lebih baik dari Ittikal tu...Dia punya prestasi lebih maju lah...

APa apapun...aku mesti tekad mendapatkan lebih ramai lagi pelabur Muslim ke dalam grup aku nih...MUSLIMS ONLY!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home